Garnier nem bombasi koruyucu nemlendirici sprey inceleme ve yorumlarım


Nemlendirici koruyucu sprey

Herkese merhabalar :) 
Hazir yaz gelmisken sizlere bayramdan once indirimden aldigim garnier nem bombasi koruyucu nemlendirici sprey 'den bahsetmek istiyorum :) 

Urun hakkında hic bir yorum okumadan tamamen kullanim amacina yonelik tercih yaptim acikcasi garnier urunlerinden emin pek olamasamda bu urune sans vermek  istedim. 

Garnier nem bombasi sprey

Urun spf 30 koruma etkisine sahip. Makyaj ustune uygulanabilir ozellikte ve tum cilt tiplerine uygun oldugu belirtilmis.
Urunun asil amaci cildi nemlendirmek ama bunun yaninda koruma sagliyor olmasi cok guzel. Ayni zamanda havanin kirli etkilerine karsida koruma sagliyor ve hava kadar hafif olduğu iddia ediliyor. 
Cilt tarafindan kisa surede emilerek cilde gerekli nemi sağladığı ve gorunmez olduğu da ürün icin fark olarak belirtilenlerden.

nem bombasi koruyucu nemlendirici sprey

Urunu kullanmadan once iyice calkalamanizi ve yuze 15 cm uzaktan sıkmaniz oneriliyor. Urunu yuzunuze sikarken gozlerinizi ve dudaklarinizi kapatmaniz gerekiyor. Eger dudaklariniza gelirse temizleyiniz denmis. 

Ambalaj açısından tasinmasi kolay bir yapıya sahip. Cantaya at çık mantiginda bir urun. Miktari 75ml. Acildiktannsonra ya da once kullanim suresi hakkinda bir bilgi suan uzerinde bulunmuyor benimkinde silinmis de olabilir o nedenle bilgi veremeyecegim :)  Sanirim benimki bitmek uzere ancak biz eşimle birlikte kullaniyoruz bu nedenle bereketli olup olmadigina siz karar verin :) zaten boyut olarak kucuk.

Urunu yuzunuze sıktıktan sonra ciltte biraz parlama yapıyor ama bu beni rahatsiz etmedi. Vicik vicik degil sadece nemli goruntude. Bir sure sonra benim cildimde (hemen olmasa bile !) Urun emildi sorun yasamadim. Ayrica gunesten korudugunu da gozlemledim. Gunesin alninda beyaz tenli olarak kızarmam gerekirken yuzumde gun boyu kizariklik olmadi. Ayrica makyaj ustune uyguladigimda da makyajimda herhangi bir dagilmaya sebep olmadi. 

Ben zaten urunu gunesten koruması icin makyaj ustune uygulanabilir olmasi hosuma giderek almistim. Beni bu nedenle tatmin etti. Nemlendirme konusunda sadece gun icerisinde kuruluk yasamadigimi gerginlik hissi vermedigini soyleyebilirim cilt yapisi olarak kuruluk sorunum pek yoktur ama nemlendirdigini hissedebiliosunuz. 

Bence urun amacina uygun ve iddialarinin hakkini veren bi yapıya sahip. Beyaz tenli ve hassas bir cilt yapim var ancak herhangi sivilcelenme isilik kizariklik ya da tepkisel herhangi bir durum yasamadim. Gayet guzel sevdigim bir urun oldu :) 

Sizler bu tarz urunler kullaniyor musunuz? Hangi markalari tercih ediyorsunuz? Bu urun hakkindaki fikriniz neler? Tum bu sorularim ve bana sormak istediginiz sorular icin yorum bolumunden ya da sosyal medya hesaplarımdan bana ulasabilirsiniz. 

Blogumu ve diger sosyal medya hesaplarımi takibe almayi unutmayin ^^ 

Sosyal medya hesaplarimin tamamini iletisim bolumunde bulabilirsiniz. 

Herkese mutlu bir haftasonu diliyorum ^^

CONVERSATION

7 yorum var:

  1. Yanıtlar
    1. kesınlıkle rahatlıkla kullanabılecegınız bır urun :)

      Sil
  2. İlk sıkıldığında bariz beyaz iz bırakıyor sonra da parlama yapıyor makyaj üzerine hiç uygun değil ama tatilde bol bol sıkıyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende de mı yaptı bı bende yapmıyor sanırm eşımde kendıne sıktıgında oyle beyaz oluyor ama bende hıc olmadı bıraz fazla yakından sıkıyor olabılır mısın acaba ? teşekkurler yorumun ıcın :) amayazın gercekten bı kurtarıcı :)

      Sil
  3. bu ürünü aldığımda bayıldım cunku yüzümde nemli bir görüntü çok hoşuma gidiyor.tek sorunu beyazlık bırakması elimle dagıtıyorum bazen ama cilt fondotenli gibi duruyor bir süre sonra zaten cildimde iz yada leke olmadığı için fontoten kullanmıyorum .makyaj üstüne sıklabilir deniyor hatta yüzümdeki allığı sabitledğini farkettim buda çok hoşuma gitti şuan üçüncü kutuyu aldım cok cabuk bitiyor .fakat bi olumsuzluk farkettim cildimde kuçukkahve rengi lekeler olusmuş bugun kullanmayı bıraktım bu sorunu yasayan varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar gunes lekelerı olabılır mı bızde hıc boyle bı sorun olmadı cunku. cabuk bıttıgı konusunda cok haklısınız bende aynı fıkırdeyım :( beyazlık konusunda da yeterlı uzaklıktan sıktıgımda ben sorun yasamadım :)

      Sil
  4. Burdan da bakabilirsiniz https://guzelliknotlariim.blogspot.com/2018/04/garnier-nem-bombasi-koruyucu.html

    YanıtlaSil

Bana sorularınızı ve görüşlerinizi buradan kolaylıkla iletebilirsiniz. :)
yorumlarınızın benim için Önemli olduğunu unutmayın :)

Yukarı
Cık