Loreal Skin Perfection Cilt Kusursuzlastırıcı Günlük Nemlendirici


Herkese merhabalar 
Bugün çok çok sevdiğim bioderma'dan sonra cildime en iyi gelen kremden bahsedeceğim..
Aslinda bi ara cok unlenmisti bende o siralar kullanmiş daha sonra biodermayi kesfedip birakmistim annemin kullandığım zamanlardan memnuniyetimi hatırlayıp biodermayı kullandığım sırada indirimde gorup almasiyla yedeklemiş olduğum bu ürüne geri donmus bulunmaktayim.. 

Loreal skin perfection günlük nemlendirici.

Cilt rutinimde ozellikle kış aylari nemlendirici sürmeye ozen gösteriyorum.  
Yazin gunes koruyucular oldugundan fazla kullanmasamda kış soguklarinin ulkemizin cogu yerine gelisiyle bende kış rutinime dönmüş bulunmaktayım..

Çok kuru bi cildim olmadigindan cildimi geceleri nemlendirmeyi tercih ediyorum. Gunluk nemlendirici olmasina ragmen ben geceleri kullaniyorum. Ciddi anlamda etkisini belirgin sekilde gösteren kremlerden skin perfection. Kokusu bence cok guzel. Serumunu da onceki kavanozda kullanmis ama etkisini gorememistim oylece kaldı muhtemelen bozulmustur artik. 



Urun goruldugu gibi kavanoz yapida 50 ml. Icerisinde ic kapagi mevcut yani tasima esnasinda da oyle kavanozun kapagina bulasma ihtimali yok. En sinir olduğum şeylerdendir kapakta biriken kremi kullanma cabasi. Pembe şirin bi kavanoza sahip kendisi. Krem cok kati degil cok da sivi degil cilde yaymasi oldukca rahat surerken kendinizi hirpalamiyorsunuz.



Cildimi temizledikten sonra yeteceğini dusundugum miktari alip cildime yayiyorum. Bu miktar ortalama bi dokundurmada gelen miktar kadar. 
Emilimi oldukca kolay ve yagli bi his birakmamasi benim icin en onemli ve en sevdigim yanlarindan çünkü cildimi yagli gosteren kolay emilmeyen kremlerden hic hoslanmam el kremi de buna dahil. 

Urun 20 ile 30 yas araliginda kullanilmasi uygun olarak satista. Kendisinin vaadleri de su sekilde;

* Cildinizin kalitesini gözle görülür şekilde arttırır.
* Cildin daha düzgün görünmesine yardımcı olur.
* cildi kusursuzlaştırır.

Gözle Görülür Sonuçlar:

Dokunun: anında cilt ipeksi bir his kazanır.
Görün: bir hafta içinde gözenekler sıkılaşır.
Hissedin: bir ay içinde, cilt tonu mükemmel bir şekilde eşitlenir.
Cilt kalitesini artırır. 

bütün vaadlerini gerçekleştiridiğini söyleyebileceğim ender ürünlerden biri gerçekten. bir kutusunu bitirp ikincisini kullanan biri olarak net ve eminim :) 

Bu kremi kullandığım dönemde cildimin daha parlak ve saglikli gorundugunu düşünüyorum ayrica herhangi bir isilik benzeri yapi yapmadığı gibi olusan kizariklik ve fisir fisir durumlari da gecirdigini gozlemlemistim. Diger kremlerde kizarikliklari daha on plana cikarma durumu bu kremde rastlamadıgim ozelliklerinden. 

Acikcasi tum ovgulerimi hakeden bu kremi heryerde bulabilirsiniz. Migros, gratis, watsons, eve, hobi, rossmann. .. akliniza gelen kozmetik urunu satan neresi varsa bilinen ve guvenilen bir markanın urunu olmasindan sanirim heryerde ulasilabilir durumda. Fiyat araligini suan bilemiyorum benim stoklarimda vardi o nedenle yeni almadim ama oyle cok abartili bi fiyatı olmadigini dusunuyorum. Ortalama bi yuz kremiyle ayni fiyattadir.

Benim bu krem hakkindaki yorumlarim bunlar siz bu kremi kullandiniz mi? Fikirleriniz neler ya da hangi kremleri tercih ediyorsunuz? 

Hemen yorum birakarak bu yada diger konular hakkinda bana ulasabilirsiniz. 
Sosyal medya hesaplarima  
erişebilir diğer hesaplarım için iletişim bölümüne göz atabilir ya da profilimin hemen altındaki iconları kullanabilirsiniz ^^ 

Herkese guzel günler diliyorum :) 
Sevgiler ^^

CONVERSATION

24 yorum var:

  1. Kesinlikle güzel bir nemlendirici.2. kavanozum bitmek üzere ve yenisini ilk indirimde almak istiyorum yine.Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım canım benımle aynı fıkırde olmana sevindim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan, bana bunun bi on yaş üstü serisi lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun yaşınızı hiç göstermiyorsunuz ama :) eminim o seride de guzel urunler vardır .. beyaz altın sarısı kapaklı olan serinin yaşını bilmiyorum ama onuda annem kullanmıştı memnundu :)

      Sil
  3. bu seriyi merak ediyorum ama daha sıra gelemedi..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence torpil geçmelisin :) Çok memnun kalıcağını dusunuyorum :)

      Sil
  4. alıp daha kullanma sırası gelmeyen ürünlerden biri .. ilk fırsatta kullanmaya başlıyacağım galiba... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için çok teşekkür ederim bencede sırayı öne çek :) sevgiler :)

      Sil
  5. Bu nemlendiriciyi serumuyla beraber set halinde hiç aksatmadan düzenli kullandığında etkisi genç ciltlerde müthiş oluyor. Ama tek başına serumu da nemlendiricisi de o hissi vermiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ikili kullandığımda çok mukemmel bir etki almadım kremle aynı hissi verdi bana belki de cilt yapısındandır bilemiyorum :) Yorumun için çok teşekkürler :)

      Sil
  6. Madem ender ürünlerden biri kullanmak lazım :)

    YanıtlaSil
  7. cok bılgılendırıcı bır yazı olmus, ama gecen baktıgımda bu urunu bulamamıstım. bu arada bende sıteme beklerım yorumunu almayı cok ısterım www.insensatebeg.wixsite.com/lordisbeg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim nazik davetniz için hemen geliyorum :) seveni çok olup indirim gelince pek bulunmuyor sanırım :)

      Sil
  8. Loreal severek kullandigim bir marka yeniden almayi düsünüyorum tabii dinozor yasa uygun olandan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ask olsun sizin dinazorlarla ne işiniz olur :) cilt kremi olarak genel anlamda başarılı markalardan haklısınız :)

      Sil
  9. Bu kadar olumlu bir yorum okuyacağımı düşünmemiştim. Vaatlerini yerine getirmesi çok güzel. Bende şans vermeliyim ozaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesınlıkle çağlacım atlama bu kremi dene hak vericeksin :)

      Sil
  10. benim de severel kullandığım kremlerin arasında <3
    bende bloguma beklerim tatlım <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelicem canım aklımdasın :) teşekkürler :)

      Sil
  11. Bu serinin hemen hemen bütün ürünlerini 1 yıldır kullanıyorum gece ve gündüz kremi serumu ve bb kremi ilk başta etkisini daha cok hissediyordum cildimde ama şu an sanki o kadar da etkili değil gibi geliyor belki alışmışımdır ya da cildimin kötü donemindeyimdir benim size sormak istediğim dirty works un miracle kremiyle skin perfection serisini karsilastirdiginizda hangisi daha etkili oluyor?

    YanıtlaSil
  12. Ben bu serinin hemen hemen bütün ürünlerini yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum. İlk başta etkilerini gözle görülür şekilde hissederken şu an işe yaramadığını hissetmeye başladım. Benim size sorum dirty works miracle serum ve kremini mi yoksa bu seriyi mi tavsiye edersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu serı cok daha ıyı. dırty works o kadar basarılı degıl.

      Sil

Bana sorularınızı ve görüşlerinizi buradan kolaylıkla iletebilirsiniz. :)
yorumlarınızın benim için Önemli olduğunu unutmayın :)

Yukarı
Cık