Sünger uçlu kalem likit Eyelinerlar ORIFLAME/ MAYBELLINE / LOREAL

Herkese Tekrar merhabalar :)
Yazı dizisi gibi oldu biliyorum Ancak gruplandırarak yazmanın daha doğru olacağını düşündüm :)
Ve birde belirtmem gerekir ki Hiç bir kategoriye sığdıramadığım bir ürün var sünger uçlu ama kalem deil o nedenle fırçalılara sokamadım ama şişesi de fırça onu da buraya koyamadım o nedenle ne kadar yazımın başında bu kategorie belirteyim diye düşünsemde en çok beğendiğim ürün olması dolayısıyla başlı başına bir yazı yazmayı da karar verdim :) 

O zaman sünger uçlu kalem Eyelinerlarıma başlayalım :) 

Yine oriflame'la başlıyorum... Yine aynı siparişle (JEL ile) Birlikte aldığım ancak yine sonucumun hüsran olduğu bir ürün daha..

Oriflame Eyeliner Stylo Black 

Ürün 1,6 gr Rengi Black ama ilk aldığım günden beri sanki bitmişte kullanmak için zorluyormuşum gibi bir havası var... ilk çekmeye başladığınızda oldukça siyah ama bu 1cm'den uzağa gidemiyor malesef. Ürünü dik olarak yani ince eyeliner çekmek için kullanmak imkansız ancak yatay kalıncaaa bir çizgi istiyorsanız o zaman işe yarayabilir. Ben yine bu ürünü de kullanamadım tıpkı jelinde olduğu gibi... Uç kalınlığı da üzerinde belirtilmediği için söyleyemiyorum.. Kullanım ömrü için açılma tarihiyle alakasız STT verilmiş...
Mükemmel bir sonucu elde edemedim çünkü hep deforme olmuş görüntüsü mevcut... Kuruması hızlı ama kullanabilene... biraz bastırmanız gerekiyor ince çekim de kullanmak için elde çizmesi kolay da gözüme nasıl bastırayım yahu :) ayrıca bastırdıkça kalınlaştığı da ayrı bir durum...
Benden alacağı puan yine diğer Jel üründeki gibi 1*...

Loreal ürününe gelirsek...

Loreal Smokissme Black Superliner,


Bu ürün herkesin de bilebileceği gibi smokeeye makyajı için çıkarıldı oldukça kalın bir süngeri var. dağılması kolay.. 24 ay kullanım ömrü verilmiş.. dumanlı bakışlar için ideal gösteriliyor. Ama ben bir türlü beceremedim kullanmasını. Ben kullanınca nedense Eyelinerla uyumuşumda heryerime bulaşmış duruyor hatta birazda ağlamaktan dağılmış gibi duruyor diyebiliriz...
Kullananlar gayet memnunlar..Bende memnun değilim desem haksızlık olur kendimdeki duruşunu beğenmedim sadece. 
Bu nedenle emsali de olmadığı için ürünü puanlamayacağım ama renk verişi pigmenti ve kullanımı kolay diyebilirim. :) 
Becerebilen varsa bana da anlatsın lütfen :)

Gelelim En sevdiğim kalem likit dünger uçlu eyeliner'ıma <3 p="">
Maybelline Master precise liquid eyeliner


Benim için Eyeliner'ı kolaylaştıran diğer bir ürün diyebilirim. 0,4mm ucuyla ince kalın ne isterseniz o şekilde çekilebilen en sevdiğim kalem eyeliner'ım :) Asla pigmentasyon sorunu yaşamadım açıkçası o kadar kullanmama rağmen renginden hiç bir şey kaybetmeyen Canım eyeliner'ım diyebilirim :) 
açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü verilmiş. kuruması biraz yavaş ama biraz bekleyince kuruyup asla bulaşmadığını görebilirsiniz :) süngeri oldukça yumuşak buda göze zarar vermeyeceğinin garantisi :) 
Ben bu ürüne 4 **** veririm :) 
1'i neden kırdın diye sorarsanız Sünger uçlu diğer ürünüme *lı pekiyi vermem lazım eğer bu 5 olursa :) o bir de yavaş kuruyuşundan gitti diyelim :) 

Siz Oriflame ürününü kullandınız mı? Beğendiniz mi? Diğer kullandığınız sünger uçlu eyelinerlar neler ya da diğer fikirlerinizi bekliyorum :) 
Beni hala takibe almadıysanız alın :) 
Mutlu günler ^^

CONVERSATION

2 yorum var:

  1. Avon kullanıyordum ben de... Ama sürdüğüm her gün lens kullanmamdan mütevellit alerjik reaksiyon oluşturduğu için bütün avon göz makyajı ürünlerim çöpe gitti. yeni bir firma keşfettim. LR Health & Beauty... Yıllardır her türlü yöntemle uğraşıp kurtulamadığım siğillerimden kurtulmamı sağladığı için bütün cilt bakımı ve makyaj malzemelerimi yavaş yavaş LR a dönüştürüyorum. Daha da başka marka kullanmam artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandığım bir ürüü yok LR'nin.. :) ama araştıracağım :)
      Avonu ucuz olmasıyla sevdım ama herkesın o kadar begenısının nedenını hıc cozemedım hem hayvanlar uzerınde test yapan markalardan bırı hem de kalıtelı bulmuyorum butun urunlerı ıyı değil ama ıyılerı de yok değil :)
      Bence tepkıme vermesi kotu olmasına ragmen sonuc ıyı olmus cıldınız ıcın bu arada avon kullanan kullanan kımse begenmıyor sanırım :)

      Sil

Bana sorularınızı ve görüşlerinizi buradan kolaylıkla iletebilirsiniz. :)
yorumlarınızın benim için Önemli olduğunu unutmayın :)

Yukarı
Cık