Likit Fırçalı Eyeliner'lar FLORMAR / ELITE ve MAYBELLINE Colossal Kajal

Herkese tekrar tekrar merhabalar :)
Likit ürünlerim Fazla değil bu nedenle birde eyeliner olarak kullandığım göz kalemini de araya ekleyeceğim :)
İlk Fırçalı ürünlerle başlayalım :)

Flormar Color Liner -01 V for Victory


Bendeki rengi kahverengi :) Hafif ışıltılı bir eyeliner :) Nude tonlardaki makyajlara yakışıyor ancak benim siyah tutkumu söndüremedi :)
ürün 3,2 ml :) açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü verilmiş. Yapısı ıslak olmasına rağmen kısa sürede kuruyor ve asla bulaşma yapmıyor bulaşma hatta bulaşmama konusunda çok çok iyi olduğunu söyleyebilirim.
fırçalı olduğu için benim beceriksizliğimden de olabilir ince çekmesi biraz zor ama sedefli yapısından dolayı kalın olması da tolere edilebiliyor :)
Ben oldukça beğendim. Hatta serinin diğer renkleri de çok çok güzelmiş onları da testerlardan gördüm. Bu ürünü sans eseri Outlet indirimde flormarın kendi sitesinden almıştım 2tl gibi bir fiyata. Suanda indirimde 5 lira. internette de Mağazalarda da aynı fiyat. Eğer yine daha da indirim olursa bu kez seriyi alırım o kadar beğendim :)

Diğer bir ürün aslında Benim ilk eyeliner'ım diyebileceğim kadar eski. Kullanmıyorum kullanmasından da hoşlanmıyorum ama atmaya da kıyamıyorum ...

Elite Dipliner


Ürünü sabitlemek o kadar zor ki eyeliner'a beni küstürdü diyebilirim :) kuruması yavaş olduğu için bir türlü o vakti bekleyemedim. açıkçası sürekli makyajımı makyaj cubugu ya da kulak temizleme cubuklarıyla temizlemek ve rotuslamak zorunda kaldım. Kurudugunda bulasması dusuyor ama benim göz kapaklarım katlanıp birbirine değdiğinde en ufak bir terlemede yine aynı sorunla karşılaşıyorum. Yapısı oldukca likit ama pigmenti bununda iyi.
Oriflame dışında pigment sorunu yasamadım hiç birinde. Genelde hepsi koyu siyah yaptılar. fırçası oldukça kısa bu da kullanım kolaylığı sağlıyor..
Eğer göz kapaklarınız geniz ve düz duruyorsa bu ürünü de rahatlıkla kullanabilirsiniz diye düşünüyorum... bir müddet sonra tamamen kuruyup dağılma yapmayan hale geliyor. kışın benim için kullanması oldukça kolaydı ama gelin bide yazın görün :)

Aslında Diğer bir ürünüm başta da belirttiğim gibi tam bir eyeliner değil Göz kalemi ama hepimizin Bildiği "Çarpıcı bakışlar" olduğu için ve eyeliner olarak aldığımdan bu kategoriye koymayı uygun buldum :)

Maybelline The Colossal Kajal 12H Extra Black Göz Kalemi


Asansörlü kalemi oldukça rahat bir kullanım sağlıyor. Renk pigmentasyonu oldukça yoğun 12 saat ne ki 3 ay kalır gözünüzde o derece kalıcı... ince çekmesi de ayrı bir guzel, Kuruma derdi yok zaten kalem çünkü yağlı bir yapısı yok bu haliyle bile uygulaması oldukça rahat yumuşacık bir yapısı var...
Benimki extra siyah olanı. Birde tam sarı olup normal olanı varmış ancak ben bulaşmayı düşünmüyorum hatayı affi yok çünkü. Yamuk giderseniz ill kalınlaştırıcaksınız çünkü ben makyaj temizleyiciyle bile çok zor çıkarıyorum. Çıkrması tamamen işkence.

Diğer hiç bir eyelinerda çıkarmak için sorun yaşamadım

Ama bu bir felaket. bu nedenle yine kullanmadığım yada nadir kullandığım ürünlerden asla bununla Eyeliner'a başlamanızı tavsıye etmem :)
Puanla derseniz 3 *** veririm birincisi hata affı olmadığından diğeri ise çıkarmanın zorluğundan gider yıldızlar :) 

Sizler bu ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz? kullandığınız başka ürünler varmı?
Bana fikirlerinizi iletmekten çekinmeyin :) 
Ve hala takipleşmiyorsak beni takibe alıp yorum yapın ki sizi farketmem kolay olsun :) 
Mutlu Günler^^

CONVERSATION

10 yorum var:

  1. Ben de bugün flormar colorlinerlarımı anlattım. Hakikaten çok başarılı bir ürün ve sen nasıl bir fiyata almışsın öyle 2 lira da ne :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %70 ındırım vardı benımde saflıgıma geldı oylesıne aldıgım bır urundu bı kac tane almadım her rengınden alsaydım keske dıyorum sımdı :) neye vermıyorum kı o parayı...

      Sil
  2. çok güzel anlatmışsınız sayfa renklerinizi de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok cok teşekkür ederim :) Sayfa sablonu sabıt olsada tasarımı bana aıt o nedenle ayrıca teşekkü ederim :)

      Sil
  3. çok güzel bir post olmuş cnm :) emeğine sağlık !

    YanıtlaSil
  4. Ben de garip bir algı var. Şöyle ki ucuz olan bir malın mesela 2 ya da 5 lira. Ben kaliteli olduğuna inanamıyorum. Yani kullanırken bana zarar veriyormuş gibi hissediyorum. bu yüzden kullanamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o bende de vardı bı ara ama cabuk atlattım bı kac pahalı urunden agzım yanınca kalıte ısımle gelmıyor kararına vardım. Cok sevdıgım ucuz markalar var dogrusu :)

      Sil
  5. cok guzel bır anlatım bende dusunuyorum sımdı takibe bekliyorum sevgiler
    www.lezzettramvayi.com
    www.instagram.com/lezzettramvayi
    www.twitter.com/lezzettramvayi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Teşekkürler :)
      Hemen bakıyorum :)

      Sil

Bana sorularınızı ve görüşlerinizi buradan kolaylıkla iletebilirsiniz. :)
yorumlarınızın benim için Önemli olduğunu unutmayın :)

Yukarı
Cık