L'action Paris Kirpik Bakım Maskarası

Herkese Merhabalar :)
Geçen ay Gratis'de denk geldiğim aslında tam sonuçlarını da göremediğim L'action Kirpik bakım maskarasından bahsedeceğim :) Ürün Poşet içerisinde Şeffaf rimel kutusunda karşımıza çıkıyor :) aslında poşet kısmındaki ablanın da kirpikleri mükemmel değil ama doğal en azından ps'lemeden koymuş gibiler :)
Aslında almakla almamak arasında kalmışken annem ben alayım madem denerim nasılsa sen kullanılırsın diyerek attı sepete :) benimde gönlüm vardı bu kez o almasa ben alacaktım nihayetinde :) Hemen belirteyim ki Gratis'te indirimini yakalamıştım iyiki de yakalamışız çünkü 21 tl gibi fiyatı biraz fazla. 


Ürün 10 ml olarak şeffaf plastik şişede sunuluyor. Üstündeki poşet ambalaj düşmelere karşı koruyucu olabilir çünkü tam yuvarlak yapısı var döne döne sağa sola gidiyo :) Açıldıktan sonra 12 ay ömür vermişler normal maskaranın 2 katı gayet iyi. Jölemsi bir kıvamı var daha çok sabitleyiciye benzettim :) Kaş için Sabitleme amaçlı kullanılabilir mi bilmiyorum ama heniz öyle birşey denemedim :)  Fırçası plastik değil gayet güzel :) kullanımı ve uygulaması rahat :)




3 Hafta uygulamadım ama yoğun bakım vaadide göremedim açıkçası daha çok yıpranmaya karşı koruma ve dolgunlaştırma tarzında bir ürün gibi geldi bana. 
Vaadlerini ve kullanımını hemen ekleyeyim;

E vitamini ve vitamin B5 içerir ve 3 haftada sonuç verir.
Kirpikleri uzun, bakımlı görünüm sağlar, kıvırır.
1 dakikada uygulama kolaylığı
Temiz kirpiğe uygulayın. kurumasını bekleyin. Normal masakaranın altına uygulanabilir.

Ambalajın arkasında belirtilen vaadler ve kullanımı bu şekilde. Kıvrıklık ilk sürüşte sağlıyor ama kalıcı değil açıkçası benim kıvrıklık problemim olmadığı için çok test edemedim kendimde ama annemde deneyimlediğim bu şekilde :)  uzun gösteriyor mu ? evet. Bakımlı gösteriyor mu? Bakım anlayışına göre değişir. Sonuçta şeffaf hafif ıslak yapılı gösteriyor yani doğal güzel gösterimiyse evet.
Normal maskaranın altına uyguladım bir sorunla karşılaşmadım allerji vs bir problemi hiç yaşatmadı normal maskaranın altında yoğun bir dolgunluk vermedi sadece kirpiklerimi koruduğuna inandırdı beni oda psikolojik sanırım :) 
Alınsa da olur alınmasa da tarzında bir ürün büyük beklentilerle asla alınmamalı.. hiç birşey sürmemektense bunu sürmek iyidir tabiki en azından vitaminli olurda bir iyiliğini görürüz :) 
Ben ne memnunum ne değilim Nötr kaldım :) aldım kullanalım modundayım :) 
umarım sizlere fikir verebilmişimdir :) 

Sizlerde bu ürünü deneyimlediyseniz lütfen yorumlarınızı benimle paylaşın :) Diğer markalardaki ürünler konusunda da fikirlerinizi bana iletebilirsiniz :) 
Benimle kaldığınız için teşekkürler:) 


CONVERSATION

2 yorum var:

  1. Blogunun resmine bayıldım canım genel olarak çok çok güzel. Sadece yazı stilin okurken çok zorladı beni :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ovv :) hemen düzenliyorum o zaman tekrar geldiğinizde fikir belirtirseniz çok sevinirim :)

      Sil

Bana sorularınızı ve görüşlerinizi buradan kolaylıkla iletebilirsiniz. :)
yorumlarınızın benim için Önemli olduğunu unutmayın :)

Yukarı
Cık