Soyulan Oje yapımı / Nail art'da tırnak kenarlarına bulaştırmama yöntemleri

herkese Günaydın :)

o süngerli nail artlar değişik desenler sudan model çıkarma gibi bir çok yöntemin baş problemiydi ele bulaşan kısımlarını temizlemek vazelinler, yoğun kremler bir nebze kolaylaştırsa da bunlar kadar hiç biri etkili değildi.


soyulan oje adı çok bilindik olmasa da herkesin nail art videolarında bu insanlar ellerinin yanına krem gibi birşey sürüyorlar ve sonra soyuluyo bu ne rahatlık bunun adı ne ? maddesı ne ? dediği şey :)
Tırnakların yanına oje bulaşmaması ve rahatlıkla temizlenmesine yarayan bu aslında bir oje ve adı soyulan oje.
Bunların fiyatları dışarı da 25- 30 tl gibi bi fiyatta. en minik boylarını da 10 tlye gördüm.. bi oje olduğunu varsayarsak gerçekten çok pahalı. üstelik çok seri kullanılabilecek birşeyden bahsediyoruz.
bunun için yok mu bunun emsali diyerek araştırmalar yaptım ve buldum da :)
iki yöntem var aslında.
birincisine geçmeden önce daha uygun fiyatlardaki bu yöntemleri henüz deneme fırsatı bulamadım ancak deneyimleyip anlatan kişileri de buldum :)
bunu öncelikle belirtmem gerekir en kısa deneyimleyip yazımı da editleyeceğim :)

asıl önemli konu ise LATEX allerjisi olan kişilerin daha dikkatli olmaları gerektiği. hatta ve hatta ilk yöntemimi lütfen denemeyin... 

o zaman başlayalım :)

Sıvı Latex yöntemi ;

sıvı latex anlaşıldığı üzere soyulan ojenin ya ham maddesi ya da aynı emsal ürünler. çünkü o kadar ucuz olmasına rağmen aynı işlevi görüyorlar. sıvı latexi aldıktan sonra herhangi bi karışım yapmaya gerek kalmadan olduğu gibi kullanabiliyorsunuz. Makyaj için olanları var onlar pahalı bizim için normal sıvı latex de yeterli olucaktır. 
uygulaması kolay. herhangi bir oje fırçası yada nail art fırcasıyla uygulanabilir. uygulama sonunda fırcada kuruyan latexı elınızler cekerek rahatlıkla temizleyebiliyorsunuz. yıne de boyle cok cok guzel kullandığınız bı fırcayı tercih etmeyin. belki fırca kıllarında kopma yapabilir. ayrıca uygulama esnasında desen çalışmayacaksanız yada böyle bir uygulamaya gerek yoksa tırnağın üzerine getirmemeye özen gösterin. tırnağa gelirse temızledıkten sonra oje uygulamasına geçin ki ojenizi sürdüğünüzde latex soyulurken yarı ojeyi de alıp gitmesin :) tabiki bu sıradan uygulamalar için arada çift oje kullanımı ya da desenler için soyulması sizi rahatsız etmeyecek yerler olursa ojenizin üzerine ya da tırnağınızada uygulayabilirsiniz. :) 

Diğer uygulama ise daha uğraştırıcı aslında aynı emsali sergilediğini düşünmüyorum ama onu da anlatacağım :)

Tutkal - Su yöntemi : 

boş bir oje şişesine 3/4 kadar beyaz tutkal ve 1/4 kadar su koyuyoruz. homojen olarak karıştırmaya başlıyoruz ki bunu ya kürdan gibi bir cisimle yada ojelerden alışkanlık kapatıp salllayarak da olabilir :) daha sonra uygulamaya hazır hale geliyor... ince sürmeniz daha rahat kurumasını sağlayacaktır :) 



sizlerde deneme fırsatı bulduğunuz ya da duyduğunuz diğer yöntemleri benimle paylaşabilirsiniz. Umarım işinize yatat bir blog olmuştur :) 
bana yorumlarla veya bana ulaşın kısmından ulaşabilirsiniz. :) 
yorumlarınızı bekliyorum.. 

sevgiyle:) 

CONVERSATION

2 yorum var:

  1. Avondan soyulabilir siyah nokta temizleyici almıştım, siyah noktalara fayda etmeyince ben de bu iş için adadım kendisini. Kıvamından dolayı sürmek zor ama sonradan uğraşmaktan daha pratik oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun en azından degerlendırmıssınız :)

      Sil

Bana sorularınızı ve görüşlerinizi buradan kolaylıkla iletebilirsiniz. :)
yorumlarınızın benim için Önemli olduğunu unutmayın :)

Yukarı
Cık