Essence the Gel nail polish / Essence Jel ojeleri

herkese tekrar merhabalar  :) 
Bu yazımda geçen haftalarda aldığım ve severek kullanabileceklerim arasına kaldırdığım essence markasının jel ojelerinden bahsedeceğim :) 

Jel ojeler denildiğinde öncelikle akıllara UV ışık geldiğini biliyorum ama bunlar asetonla çıkabilen ürünler ve UV ışıksız kendiliğinden kuruyorlar. ojeden farkı bence daha yoğun yapılı daha canlı duruyorlar ve en önemlisi bana göre daha kalıcı. tabi bu kişiye göre de değişiklik gösterebilir özellikle benim gibi protez tırnak kullananlarda. çünkü protez tırnak yine bana göre normal tırnağa oranla daha kalıcı oje sağlıyor..

ben öncelikle denemek ve renk durumunu öğrenmek için 3 adet renk seçtim. ve bunları da sizinle paylaşacağım aslında çok beğenerek aldığım bir renk beni büyük hayal kırıklığına uğrattı bunu da fotoğraflarla birlikte sizinle paylaşacağım.

ürünlerin genel özellikleri diğer ojeler gibi bunlarda 2.7 oz / 8ml olarak cam şişelerde satışa sunuluyor.  rahat tutulabilen kapakları var. uygulaması rahat ve hızlı kuruyorlar. 
açıldıktan sonra 36 ay ömrü var. fırça yapısı da daha geniş ve kalın onu da tekrar fotoğrafla göstereceğim..





bendeki 3 renk bunlar. az önce de bahsettiğim hayal kırıklığına uğratan rengi ise soldan birinci olan 05 sweet as candy rengi. aslında ben altlarındaki kodlarına renk kodu sanarak fotoğraflamiştim ancak şişeyi dikkatli incelediğimde yan kısımda barkodun alt kısmında renklere ait kodlar buldum. bunları da sizinle sırasıyla paylaşacağım.



ve en açık renkli pembe olan da yukarı da belirttiğim gibi : 05 sweet as candy 
vişne çürüğü renginde olanın ki ise: 48 my love diary 
The satin olan mat saten görünümü veren daha çok nude renkler de kum rengi gibi olan : 35 engaged



bu fotoğrafları özellikle renkleri görebilmeniz açısından büyüttüm. tırnaklarımda göstermememin sebebiyse protez tırnak kullandığım için tırnaklarım doğal renklerinden biraz uzak özellikle ilk rengim 05 sweet as candy için çok yanıltıcı olabilirdi. aslında daha çok parlatıcı havasında bir ürün.  yoğun bir renk vermesine ne yazık ki şahit olamadım bu nedenle benim için bir daha alınmaz listesinde olabilecek bir ürün oldu.  bunun aksine diğer 2 ürünü ise renk ve yoğunluk açısından çok beğendim.

küçük bir not daha aslında 2 renk beğenmiştim ancak Gratiste stand görevlisi bayan arkadaş yanda gördüğünüz küçük cüzdan yada mini makyaj cantası hediyesinden bahsederek 3 renk almamı sağladı bu mini çanta da bu nedenle fotoğraflarımda yerini buldu :) 



Fırça yapısının genişliği de fotoğraflardaki gibi bu yapıdaki fırçaları çok daha kullanışlı buluyorum. sürmesi rahat ve ojeyi yoğun miktarda içinde barındırabiliyorlar. bu nedenle tırnağa yetmedı aman kurudu renk değişti sorunu olmadan rahatlıkla uygulanabiliyor. 



Fırça yapısının kalınlığını ve genişliğini göstermek için en şeffaf renk olan 5 numarayı tercih ettim. diğer iki renk için kodları : 
The satin olan mat saten görünümü veren daha çok nude renkler de kum rengi gibi olan : 35 engaged
vişne çürüğü renginde olanın ki ise: 48 my love diary 
ve en açık renkli pembe olan da yukarı da belirttiğim gibi : 05 sweet as candy 


ben ürünlerin kokusunda bi fark görmedim normal oje gibi kokuyorlar. ama yapılarını özellikle 48 ve 35 numaranınkini beğendim. 05 numara da benim için bir parlatıcı :) 


sizde deneyimlediğiniz başka renkleri varsa ya da memnuniyetinizi benimle yorum bırakarak paylaşabilirsiniz :) 
Benimle kaldığınız için teşekkürler... 

CONVERSATION

0 yorum var:

Yorum Gönder

Bana sorularınızı ve görüşlerinizi buradan kolaylıkla iletebilirsiniz. :)
yorumlarınızın benim için Önemli olduğunu unutmayın :)

Yukarı
Cık